czwartek, 11 maja 2017

Zrób coś dla siebie!


Zastanawiałaś się czasem czy można porównać anorektyczkę do alkoholika?

Przecież jedno i drugie jest silną chorobą.

W mojej opinii anoreksja jest pewnego rodzaju uzależnieniem i anorektyczkę, która wyszła z choroby można porównać do bycia niepijącym już alkoholikiem.

Jeśli raz miało się problem związany z nawykami anorektycznymi to jest to znak, że w jakiś sposób mamy tendencję do nadmiernej kontroli swojego wyglądu, co może odbić się negatywnie na zdrowiu i życiu.

Byłe anorektyczki często są osobami, które w dużym stopniu skupiają swoją uwagę na jedzeniu i w ten sposób objawia się ich uzależnienie. Jednak to, że się na tym skupiamy nie oznacza, że nadal ograniczamy posiłki do minimum aby chudnąć. Nie jest to również wyznacznik, że jesteśmy w zaawansowanym stadium choroby. Po prostu dokonujemy dobrych i racjonalnych wyborów.

Mimo wszystko musimy mieć na uwadze swoją przeszłość, gdyż jeden fałszywy krok w tył może się na nas silnie odbić i pociągnąć w dół, tracąc wszystko co osiągnęłyśmy.

Temat do przemyśleń i rozważań dziewczyny :)

A tym czasem proponuję tak jak w temacie posta zrobić coś dla siebie! :)

Może zdarzyć się tak, że masz gorszy dzień, nic Ci się nie udaje jesteś zła... Osobiście miałam ostatnio kilka takich dni, ale wizyta w salonie kosmetycznym Justyny <3 zdecydowanie poprawiła mi humor! Dziewczyny wspaniale się mną zajęły, spędziłam z nimi wesołe kilka godzin z cudownymi efektami końcowymi! Hybryda i pedicure pełna klasa, trudno się nie pochwalić dlatego wstawiam wam kilka zdjęć z wizyty :)

Przy okazji zachęcam abyście zajrzały na ich strony:
En Ju Studio - Justyna Rawska
Marta Romanowska



Pozdrawiam was gorąco <3 :*

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe i mądre przemyślenia. Warto się zastanowić nad takim aspektem choroby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizyta u kosmetyczki z pewnością ma dobry wpływ. Ja postanowiłam też pomóc moim matowym, wypadającym włosom. Mam nadzieję, że specjalne witaminy na włosy Jelly Bear przyniosą spodziewane efekty.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...