środa, 2 października 2013

Kurczak w sosie pomidorowym

Lubię ten sos dlatego łącze go na wszystkie sposoby. Wspaniale rozgrzewa i syci.
 Najedzona i zadowolona studentka Turystki i Rekreacji podbija Uniwersytet Łódzki :D
Składniki:
- 100g piersi z kurczaka
- przyprawa do gyrosa
-1 duży pomidor
- 2 marchewki
- 1 cebulka
- 2 ząbki czosnku
- 2 łyżki koncentratu pomidorowego
- łyżeczka oregano
- 2 łyżki sosu sojowego
- sól
- pieprz biały
- łyżka naturalnej vegety 

Przygotowanie:
Warzywa kroimy na mniejsze kawałki i wrzucamy na gotującą się wodę (około litr wody w garnku) doprawiamy solą, pieprzem, vegetą oraz koncentratem pomidorowym. Całość gotujemy przez około 40 min, po upływie tego czasu odlewamy nadmiar wody do szklanki i blendujemy warzywa na gładki sos (wodę możemy dolać do uzyskania odpowiedniej konsystencji). Kurczaka zaś kroimy w malutką kosteczkę i obsypujemy obficie przyprawą do gyrosa, smażymy na patelni beztłuszczowej lub na łyżeczce oliwy z oliwek. Na usmażone kawałki kurczaka wlewamy sos pomidorowy i chwilkę całość gotujemy. Po nałożeniu możemy podlać dodatkowo sosem sojowym.
Smacznego :)

10 komentarzy:

  1. Nie no basta!
    Wprowadzam się do Ciebie i gotujesz mi obiady!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością wypróbuję przy najbliższej okazji bo prezentuje się obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć jaką postać ma u Ciebie naturalna vegeta? Poszukuję jakiegoś zamiennika typowej,sklepowej i byłoby miło usłyszeć jakąś wskazówkę :)
    Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, takie obiady mogłabym jeść codziennie *-*
    powodzenia na studiach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny przepis, chętnie go wypróbuję, nigdy specjalnie nie lubiłam przebywać w kuchni,ale jak zobaczyłam niedawno te przepisy http://www.mojanowafigura.pl/przepisy/?time_of_day=&food_type=&ingredients=&type_of_treatment= to mi się odmieniło i szukamteraz na necie różnych ciekawostek, i tak trafiłam na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O poproszę porcyjkę takiego kurczaka, wygląda apetycznie i nieprzekombinowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zrobiłam trochę więcej i zjadłam jak pomidorówkę:D jest mega:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...