niedziela, 30 kwietnia 2017

Tytuł Instruktora Fitness ZDOBYTY!

Od wczoraj oficjalnie Pani instruktor fitness!!!!  Tak udało się,  zdałam egzamin!!! Radość jaka we mnie buzuje jest nie do opisania i nie do wyobrażenia!!

Dziewczyna która jeszcze niedawno borykała się z zaburzeniami odżywiania i skrajnym wychudzeniem dziś została instruktorką fitness!  Coś niesamowitego!

Szok! ja sama jeszcze w to nie mogę uwierzyć :D

Niech mi teraz tylko ktoś powie że coś w życiu nie jest możliwe!  Wszystko jest do zrealizowania tylko zależy od naszego nastawienia i chęci dążenia do celu :)

A może Ty też zaczęłaś się spełniać i masz pierwszy sukces za sobą :)?Zdjęcie użytkownika Od Anorektyczki do Zawodniczki - Aleksandra Banasiak.

6 komentarzy:

  1. Super, gratuluje! Powodzenia w dalszym samorozwoju :)
    Pozdrawiam
    Albert

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! W pełni zasłużony dyplom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, gratulacje. Zdrowy wygląd to podstawa do dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratulacje! Mi udało się sporo schudnąć i muszę potwierdzić, że nie tylko chudość jest wyznacznikiem piękna. Ostrą dietę przypłaciłam złym stanem włosów. Teraz już wiem, że o wygląd trzeba walczyć kompleksowo.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...