piątek, 24 sierpnia 2012

zupa paprykowa

Hasło na dziś: POKOCHAŁAM ZUPY

Składniki:

- 1 papryka
- pół cebuli
- 1 mały pomidor
- szklanka wody
- łyżeczka soku z cytryny
- majeranek
- vegeta
- sól, pieprz
- papryka ostra w proszku
- mały kawałek papryczki chilli

Przygotowanie:


Gotujemy wodę w garnku dodajemy vegetę. Paprykę cebulę i pomidora kroimy na mniejsze części i wrzucamy do gotującej się wody warzywa gotujemy około 15 minut tak żeby papryka nam zmiękła, następnie doprawiamy papryką w proszku, solą pieprzem, sokiem z cytryny i majerankiem. Całość blendujemy na gładką masę i gotowe :)

13 komentarzy:

  1. Wszystko pyszne, tylko ta vegeta jakoś nie pasuje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, paprykowej to jeszcze ni próbowałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze musi byc ten pierwsy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam kiedyś z pieczonej papryki, była bardzo smaczna. Wypróbuję Twoją wersję. Zapraszam Cię do mojej akcji Warzywa psiankowate.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, paprykowa? Jeszcze takiej nie jadłam. No nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paprykowej jeszcze nie jadłam. Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu w jednym poscie napisalas,ze akcja przewodnia jets nie klocic sie z mama o jedzenie?:) mialas jakies zaburzenia odzywiania?

    OdpowiedzUsuń
  8. pytam z czystej ciekawosci bo sama mialam z tym troche problemow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam zaburzeń odżywiania, po prostu schudło mi się trochę bo zmieniłam moje nawyki żywieniowe o 360 stopni i nie wszyscy są z tego zadowoleni.

      Usuń
  9. Z zielonej papryki też wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...