niedziela, 8 stycznia 2017

HERO IS YOU!

Napis i zdjęcie mówi samo za siebie! dziewczyny właśnie tak pokonuje się własne słabości i lęki! Przekraczając swoje granice osiągamy nowe cele, nowe możliwości, nowe motywacje, dlatego nie bójcie się wychodzić poza swoją strefę komfortu 
Wczoraj i dziś odbyła się sesja dla marki Tiguar, mimo ciężkich warunków ja i cudowna ekipa wytrwała do końca! Efekty prawdopodobnie w marcu i już się nie mogę doczekać aż katalog będzie dostępny!
Okazało się przypadkiem bez wcześniejszych prób i ćwiczeń, że nieświadomie potrafię utrzymać moje ciało na jeszcze małych wiotkich rączkach Szczęście i rozpierająca duma w połączeniu z energią dały mi jeszcze większego kopa do działań!

Jednak jeszcze większy kop ale pozytywnej energii i dążenia do marzeń dała mi cała ekipa Tiguara w ciągu ostatnich dwóch dni, która jest niezawodna pod każdym względem za co ogromnie dziękuję!

8 komentarzy:

  1. Olu, czemu nie odpisałaś? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko jest skomentować coś od siebie, w takich przypadkach. Wyjście z choroby, to oznaka Twojej silnej osobowości. Musisz mieć w sobie wiele determinacji, by tak zawzięcie dążyć do celu. Sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny trening:) Fajny lokal!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...