niedziela, 12 listopada 2017

Doprowadź swoje ciało do ZDROWIA!

Dzień dobry w ten niedzielny poranek!

Chyba muszę co jakiś czas przypominać tu ważną kwestię!
Uwaga APEL, ponieważ bardzo często mnie o to pytacie :)
Jak zacząć jeść?
Dla człowieka zdrowego, który nigdy nie miał do czynienia z zaburzeniami odżywiania odpowiedź jest banalnie prosta, jesz normalnie i koniec. Dla osoby chorej jest to walka wymagająca wiele odwagi.
Ja osobiście postawiłam na zdrowe tycie (a ładniej to nazywając: przybieranie na wadze dla własnego zdrowia i życia. Tu pojawiają się dwa określenia na wzrost masy ciała i zrobiłam ten zabieg celowo. "Musisz przytyć" powie Ci każda osoba, która nie wie co to jest anoreksja (rodzina, koleżanki, znajomi itp.)
❗❗ "Musisz doprowadzić swoje ciało do zdrowego stanu" ❗❗powiem Ci ja była anorektyczka, która też bała się przybrać na masie. Wyszłam z choroby bez dietetyka, bez trenerów, bez psychiatry i bez psychologa, wyszłam z niej sama powoli uświadamiając sobie jak chciałabym wyglądać.
Okazało się, że nie chce być wychudzoną i wysuszoną dziewczyną, której dają rok życia, chciałam być jak trenerki fitness. Chciałam zdrowe, wyrzeźbione ciało z delikatnym zarysem mięśni, ale wiedziałam, że bez odpowiedniej wagi tego nie osiągnę.
Tak zaczęła się moja walka o życie i ciało.

3 komentarze:

  1. Świetna robota. Cieszę się, że wszystko idzie ku dobremu. A obecnie wyglądasz - WOW, czyli dosłownie świetnie. Trzymaj się serdecznie. Pozdrawiam Albert

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Olu, ale moze podzielisz sie jakimis poradami, ktore pomoga w przybraniu na wadze? Przez ostatnie lata sukcesywnie przybieralas. Jak to zrobilas?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...