środa, 13 września 2017

Zaburzony obraz ciała w lustrze, czy to możliwe?

Zaburzony obraz ciała w lustrze, czy to możliwe?
Niestety tak... Jesteśmy chude a widzimy się otyłe co powoduje jeszcze większą chęć spadania z wagi.
To jest największy problem anorektyczek, bo przecież w jaki sposób osoby chcące pomóc mają nam przedstawić inny wizerunek niż taki jaki widzimy w odbiciu?
Lustro okazuje się tutaj najmniej przydanym przedmiotem, który robi nam pranie mózgu, widzimy jedno, zaś zupełnie inaczej wyglądamy w rzeczywistości.
Tak naprawdę różnicę i właśnie tę chorobliwą chudość zobaczyłam po przybraniu 8 kg i porównaniu zdjęć. To był dla mnie szok. Zadawałam sobie pytanie:
JAKIM CUDEM JA TEGO WCZEŚNIEJ NIE WIDZIAŁAM!?
Postaraj się oddzielić fikcję i chorobę od rzeczywistości, wiesz doskonale, że w chorobie brak miejsca na racjonalne myślenie o swoim ciele. Mam nadzieje, że spojrzysz na to z innej perspektywy po przeczytaniu tego posta.
Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Czytałem, że to działa również w drugą stronę. Faceci ostro trenujący na siłowni widzą siebie mnieszymi niż w rzeczywistości są co również powoduje u nich zdenerwowanie i chęć polepszenia już dobrej sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dlatego wszystkie osoby, które uważają, że są za grube nie powinny mieć w domu lustra :-).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...