sobota, 19 sierpnia 2017

Wspomnienia z Cypru :)

Cześć :)

Jak już pewnie większość zaglądających na bloga, fanpage czy instagram zdążyła się zorientować, że jestem typem podróżnika. Podróże dla mnie to nie tylko wyjazd raz w roku na wakacje. Wiąże się z tym poznawanie nowych miejsc, odkrywanie, zwiedzanie... Po prostu to kocham i najchętniej wszystkie pieniądze przeznaczyłabym na podróże :D.

Fajnie mieć kogoś, kto podziela tę samą pasje i robi to z tak samo wielkim zapałem jak my sami. Stąd towarzyszy mi mój Michał (który pojawi się na zdjęciach) będący jednocześnie moim życiowym kompanem <3

Cel: Zobaczyć w życiu tyle ile się tylko da!

Była już wspólna: Teneryfa, Hiszpania, Włochy, Malta, Izrael... czas na CYPR!

PS. Jutro do tej listy dołączą Czechy z Pragą :D

Tym czasem kilka pamiętnych zdjęć z kolejnego tym razem bardziej wypoczynkowego wypadu :)
Jeśli macie pytania co do miejsc w których byliśmy, czy w jaki sposób podróżujemy chętnie na nie odpowiem.
 Grobowce Królów
 Tym miłym akcentem fotorelacja się kończy :)

1 komentarz:

  1. Wow, świetna forma! Cypr super cel podróży, musiało byc świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...