poniedziałek, 30 września 2013

Brokuły z sosem tahini i sezamem

Jesień pełną parą, ale ostatnie dni przysporzyły wiele uśmiechu na twarzy z powodu słoneczka. W taką pogodę spacer z mamuśką zawsze wskazany, przy okazji aparat poszedł w ruch po dłuższym zastoju ;)
A dziś inauguracja, zmiana całego trybu. Jestem ciekawa ;>
Zafundowałam sobie pastę sezamową, którą wykorzystałam do mojego chyba ulubionego warzywa czyli brokułów gotowanych na parze.
Składniki:
- 350g brokułów
- łyżka pasty sezamowej tahini
- łyżka sezamu
- odrobina wody

Przygotowanie:
Brokuły gotujemy na parze przez około 6 minut. Łyżkę pasty sezamowej mieszamy z odrobiną wody do uzyskania bardziej lejącej się konsystencji zaś sezam prażymy na suchej patelni. ugotowane brokuły polewamy sosem i posypujemy prażonym sezamem.
Smacznego :)

11 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś ładna :) A przepis rewelacja... Już wiem jak wykorzystam tahini :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki tobie odkryłam nowy smak, chętnie spróbuję brokuły w takiej kombinacji ;)
    masz śliczne zdjęcia, już ci to kiedyś pisałam - jesteś piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś Ty śliczna! :) Drobniutka, z pięknymi oczami i uśmiechem.

    Uwielbiam tahinę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjecia, ślicznie wyglądasz!:) a przepis pyszny :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie takie czerwone, jesienne, a potem zieleń brokułów! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóż, figura adekwatna do porcji, jakie tu prezentujesz. :) ale twarz masz śliczną!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam w lodówce 2 brokuły i musze je dziś zjeść bo delikatnie zaczynają żółknąć... własnie takiego prostego przepisu potrzebowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam , że to pisze , ale nie wiem czy inni to zauważaja , nie wiem czy to efekt Twojej diety , ale na kazdej fotce wygladasz coraz poważniej , zeby nie napisać starzej. Nie wiem ile masz lat ale dobre 26 ze zdjęć , przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...