sobota, 25 sierpnia 2012

orzechowa rozkosz w miseczce ( a'la koktajl )

Znudziły mi się sałatki owocowe z musli i bakaliami, teraz potrzebuje czegoś mlecznego. Ochota na mleczne śniadania naszła wraz z zakupem masła orzechowego, dlaczego? nie wiem. Nie zmienia to faktu, że zaczęłam wymyślać i kombinować ze smakami. Z takiej wybuchowej mieszanki wyszło coś pysznego !
Składniki:

- 200 ml maślanki 
- garść płatków migdałowych
- kilka całych migdałów
- 3 śliwki suszone
- nektarynka
- łyżka masła orzechowego
- musli

Przygotowanie:

Do miseczki wlewamy maślankę dodajemy masło orzechowe i połowę pokrojonej nektarynki, blendujemy na gładka masę. Następnie płatki migdałowe i migdały prażymy na suchej patelni a w miedzy czasie kroimy śliwki na mniejsze części. Do miseczki wsypujemy musli płatki i śliwki oraz wcześniej pokrojoną w kostke drugą połowę nektarynki.
Gotowe :)


 A to dzisiejsze zdjęcia z sesji :) Jestem z nich strasznie zadowolona i znów naszła mnie chęć na więcej i więcej zdjęć. Myślę, że znów się wezmę porządnie za to, ponieważ to jedyna forma ucieczki od rzeczywistości która od września będzie przykra i dołująca.



















16 komentarzy:

  1. O, muszę zrobić taki deser. :) Po sobotnich pancakes zawsze zostaje mi nadmiar maślanki.
    Btw. - ostatnie zdjęcie: uroczy uśmiech :) I przyznam, że masz bardzo ładny kolor oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha, kocham wszystko, co z masłem orzechowym :D

    A zdjęcia świetne, jesteś bardzo fotogeniczna, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam ,pyszny przepis <3
    zdjęcia są piękne ,a ty wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na śniadanko:)
    nie będę oryginalna, ale muszę to powiedziec, jesteś śliczną dziewczyną i do tego bardzo fotogeniczną!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za takie miłe komentarze z waszej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i naturalnie wychodzisz na zdjęciach, zapraszam na sesję w Gdańsku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miseczkowy koktajl? Ciekawie, podoba mi się ;)
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszłaś. Tak naturalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. na śniadanie idealne :) a zdjęcia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjecia z sesji!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne zdjęcia robisz :) rozwijaj swoją pasję, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, śliczne zdjęcia! :) podoba mi się twój nagłówek, ciekawy pomysł :D :) +dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...