wtorek, 26 czerwca 2012

Gęsta biała czekolada do picia

No i znów brzydki deszczowy dzień. Znów zabiegany i znów chory. Ale trzeba dać radę. Szykuje się na kolejną sesje zdjęciową i w między czasie mam ochotę na coś słodkiego tak bardzo, że nie jest to do opanowania. Pierwsza myśl w taką ponura pogodę to czekolada oo tak! Ale może inna wersja? Kombinowałam, kombinowałam aż przekombinowałam i wyszła pyszność ! BIAŁA GORĄCA GĘSTA CZEKOLADA pyszności.

Składniki: ( Robiłam wszystko na oko, więc ilość składników tez zależy od was )

- około 9 kostek białej czekolady
- pół szklanki mleka
- łyżeczka mąki ziemniaczanej

Przygotowanie:

Gotujemy mleko ( zostawiając troszkę na dnie szklanki ) i wrzucamy do niego kostki czekolady. Do resztki mleka w szklance dodajemy łyżeczkę mąki ziemniaczanej mieszamy do jednolitości i wlewamy do gorącego mleka szybko mieszając. Możemy doprawić cynamonem. Ja dodatkowo posypałam starta czekoladą.

GOTOWE SMACZNEGO! :)


17 komentarzy:

  1. Bomba kaloryczna, ale sądzę, że warta grzechu :) Gorącą czekoladę zostawiam zwykle na zimne jesienne i zimowe wieczory. Chyba jedyne co lubię właśnie w te pory roku, to gorąca czekolada :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaloda idealna na taki pochmurny dzień jak dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham białą czekoladę a ona kocha mnie bo zawsze sie do mnie tak ponętnie usmiecha <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o co za pyszność! chyba niedługo sobie taką zrobię

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie za biala nie przepadam, ale wyobrazam sobie wersje z ciemna czekolada i sie rozplywam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, już czuję jakie to musi być gęste i fajne, o ja :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. z taką czekoladą każdy deszczowy dzień niestraszny!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://kokilka.blogspot.com/2012/06/obroniona-tytu-licencjata.html tak mi poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwa rozkosz dla zmysłów;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Białą czekoladę piłam raz, i smakowała po prostu jak słodkie mleko. Bez szału, że tak powiem. Nie mam pojęcia, dlaczego. Może powinnam zrobić sobie domową, to będzie smakowała czekoladą...? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zamówiłam raz gorącą białą czekoladę, ale niestety się rozczarowałam. Smakowała jak budyń waniliowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobiłam gorącą białą czekoladę z powyższego przepisu i nie da się słowami opisać rezultatu! niebo! rozkosz! cuuudny smak! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze,ze mam wszystkie składniki w domu i już wiem co przygotuję jak wrócę z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre, ale trzeba uważać przy gotowaniu, ponieważ ja robiłam to trochę za długo i wyszło gęste jak budyń...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście wolę bez mąki, bo wyczuwam jej smak. Tak to jest pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...