środa, 11 września 2013

Ananas+Melon+zdrowe dodatki

Śniadanie jest dla mnie najważniejszym posiłkiem w  ciągu dnia, planuję, wyczekuję a, gdy rano się budzę mam świadomość, żeby być zadowolonym muszę zjeść coś smacznego. Oto kolejna wersja idealnego śniadania dla mnie, takie eksperymenty nigdy mi się nie znudzą. Musi być słodkie, musi chrupać, musi być 'wilgotne' i musi być masło orzechowe innej opcji nie uznaję :D 
Składniki:
- 150g świeżego ananasa
- 100g melona
- garść pistacji
- garść suszonych bananów ( nie chipsów bananowych )
- łyżka jagód goji
- 3 daktyle
- kilka migdałów
- suszona figa
- kopiasta łyżeczka masła orzechowego
- 50g granoli czekoladowej

Przygotowanie:
Kroimy, mieszamy gotowe ! Smacznego :) 

6 komentarzy:

  1. Musi być słodkie, wilgotne i musi chrupać - świetny opis. Idąc tym tokiem, ja lubię, jak się 'paćka' i jest słodkie, więc mamy odmienne gusta^^:)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie :) musi cudownie smakować, bo wygląda obłędnie. Ah te kolory, zwłaszcza pistacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie posiłki się nie nudzą :) Lubię jeść takie kolacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to samo- śniadanie najważniejsze, najlepsza i najpyszniejsza pora dnia :)
    pożywne, chrupiące, zdrowe - po prostu pyszne!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...