środa, 6 lutego 2013

makaron ryżowy z łososiem w sosie mlecznym

Od dwóch tygodni nie ma opychania się uznaję to jako sukces ! Lecz czy dwa posiłki + siemię lniane na kolacje to wystarczy? Może znowu przesadzam. Popadam ze skrajności w skrajność. A tym czasem łosoś.
Składniki:
- 50g makaronu ryżowego
- 200g łososia wędzonego
- 1/4 szklanki mleka sojowego
- sól 
- pieprz
- sezam do posypania
- kilka migdałów
- szczypta naturalnej vegety
Przygotowanie:
Makaron gotujemy około 5 minut. Wrzucamy go na patelnie wraz z pokrojonym wcześniej łososiem zalewamy mlekiem i doprawiamy solą, pieprzem i vegetą. Gotujemy całość do lekkiego wyparowania mleka i stworzenia sosu. Prażymy delikatnie sezam i migdały na suchej patelni. podajemy w miseczkach sypiąc prażonymi pysznościami :)
Smacznego!

10 komentarzy:

  1. moim zdaniem dwa posiłki to zdecydowanie za mało... ja po prostu sobie nie wyobrażam jedzenia mniej niż 4, bo jest mi zwyczajnie słabo, jak mam zbyt duże przerwy, spróbuj może chociaż 3?
    a pomysł na obiad wykorzystam jutro, akurat mam jeszcze łososia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie wygląda, wsunęłabym :) szkoda, że na połowę składników mam alergię, ale walczę z nią i może już za rok coś takiego sobie przygotuję, wygląda nieziemsko :)

    ten puszysty sernik z notki niżej też bym wsunęła, ale to za parę lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej same Twoje zdjęcia potrafią oczarować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to pysznie brzmi ,jak to pysznie wyglada , muszę spróbować !!! mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie pomyślałabym, żeby połączyć łososia, makaron ryżowy i mleko. Wygląda pysznie i chyba w niedługim czasie spróbuję ugotować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepyszne, a przez mleko lekko słodkawe i delikatne co idealnie pasuje do łososia :)

      Usuń
  6. siemię i 2 posiłki (choćby nie wiem jak duże)to porcja głodowa, zepsujesz sobie metabolizm i w przyszłości będziesz baaardzo tego żałowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to 3 z siemieniem. A jem tego około 3 dużych łyżek zalanych wodą + ewentualnie kilka orzechów. Nie czuję się głodna.

      Usuń
  7. Łosoś wygląda naprawdę apetycznie:) Myślę, że jestem skłonna zrobić niektóre z przepisów (nie jestem najlepszą kucharką;), w oko wpadła mi zupa cebulowo-paprykowa i brukselki. Nie rozumiem jak można ich nie lubić;) Dwa posiłki dziennie? To wcale nie więcej niż ja jem, faktycznie. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tych przepisów które dodaję nie trzeba większych zdolności liczy się pomysł i połączenie smaków :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...